7 måder at bruge hjemmesiden lyd i din Marketing Arsenal

De fleste besøgende til din hjemmeside bruger computere med lydfunktioner. For nylig gør indført teknikker det nemt at drage fordel af denne funktion.

I fortiden blev web audio primært dekorative, bestående af musikalske fanfarer eller andre clichéd lydeffekter. Nu kan du bruge audio til at formere sig virkningen af din besked og skabe stærkere bånd med dine besøgende.

Audios magt kommer fra dets evne til at engagere flere af dine besøgende sanser. Flere sanser du deltager, jo lettere bliver det at kommunikere effektivt. I stedet for bare læse dine ord og ser på dit billede, kan du kommunikere med din stemme – og stemmerne af dine kunder.

Power audio kan blive værdsat ved at sammenligne avis kolonne version af Tom og Ray Magliozzi bil tale med programmet luftet hver uge på National Public Radio. Selvom avisen kolonne og radio program løse de samme emner, er det langt mere sjovt at lytte til bil tale – hvor du kan opleve Tom og Rays betoninger og frasering-end at læse de samme ord.

Her er nogle af de måder, du kan ansætte audio på din hjemmeside:

Indbydende meddelelser. Du kan oprette tættere følelsesmæssige bånd med website besøgende ved personligt byde dem velkommen til dit websted og indføre nogle af de funktioner, de skal udforske.

Testimonials. Audio udtalelser er langt mere magtfulde, skrevet udtalelser, især hvis du inkluderer et fotografi af den enkelte taler vidnesbyrd. Den næste bedste ting at en ansigt til ansigt henvisning er en optagelse af en klient forklarer deres tilfredshed med dit produkt i deres egne ord.

Garantier. Din tilfredshed garanti gevinst indvirkning når du aflevere dem i din egen stemme. Placere dem på din ordre form, på salgstidspunktet. Mennesker er i sagens natur forsigtigt om bestilling af produkter og tjenester fra internettet. Forsikre dem, at deres kreditkort og personlige oplysninger er sikre med dig.

Seminarer og telekonferencer. Korte uddrag om kommende begivenheder kan gøre din begivenhed endnu mere tiltalende. Uddrag fra seneste seminarer kan hvæsse besøgende appetit for mere.

Tips. Tilføje interesse for dit websted ved at beskrive en lyd ‘Dagens tip’ eller ‘Ugens tip’ med dine egne ord. Vær sikker på at tilbyde adgang til tidligere tips, også.

Lyd postkort. Du kan optage lyd invitationer og udtalelser som links i e-mail sendt til kunder og kundeemner. For at arrangere en audio testimonial, blot give din klient med en telefonnummer og adgangskode, og inviterer dem til at ringe og udtrykke deres tilfredshed med deres køb fra dig. Audio postkortene er en fantastisk måde at holde kontakt med dine kunder og kundeemner med en annoncering af en kommende produkt eller service. De er også en hurtig måde at anerkende en særlig lejlighed.

Streaming audio kan bruges til at tillade besøgende at afspilning længere arrangementer, såsom seminarer eller telekonferencer.

Når du føjer lyd til din hjemmeside, tillade dine besøgende til at bevare kontrollen. Ikke begynde at spille din besked, når websiden indlæses. I stedet Inviter besøgende til at ‘Klik her’ for at høre din stemme. Holde dine meddelelser som kort og koncis som muligt.

Og undgå ‘scripting’ din introduktioner og garantier. Nedskrive de centrale ideer du gerne vil kommunikere, men leverer dem med dine egne ord så conversationally som muligt.

Web audio er ikke længere en futuristisk luksus. Web audio er her nu, og det er så tæt som din telefon. Det er en overkommelig og let ekstra funktion, der kan sætte dig fra konkurrenterne og hjælpe med at kommunikere dit budskab med ekstra effekt.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *